Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8219
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณัฐพาณี เต็มสิริพจน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:47:46Z-
dc.date.available2014-09-17T07:47:46Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว 380.1 ณ113ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1352817en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8219-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectแชมพูen_US
dc.subjectสมุนไพรen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์แชมพูผสมสมุนไพรของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumer decision to purchase Thai herbal shampoo in Bangkok Metropolitan Area / ณัฐพาณี เต็มสิริพจน์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947nt_tpg.pdf461.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0947nt_abs.pdf504.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0947nt_con.pdf656.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0947nt_ch1.pdf473.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0947nt_ch2.pdf781.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0947nt_ch3.pdf492.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0947nt_ch4.pdf3.56 MBAdobe PDFView/Open
mba0947nt_ch5.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open
mba0947nt_bib.pdf437.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0947nt_app.pdf517.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.