Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8219
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ณัฐพาณี เต็มสิริพจน์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:47:46Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:47:46Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 380.1 ณ113ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1352817 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8219 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | แชมพู | en_US |
dc.subject | สมุนไพร | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์แชมพูผสมสมุนไพรของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumer decision to purchase Thai herbal shampoo in Bangkok Metropolitan Area / ณัฐพาณี เต็มสิริพจน์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0947nt_tpg.pdf | 461.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947nt_abs.pdf | 504.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947nt_con.pdf | 656.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947nt_ch1.pdf | 473.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947nt_ch2.pdf | 781.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947nt_ch3.pdf | 492.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947nt_ch4.pdf | 3.56 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947nt_ch5.pdf | 1.37 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947nt_bib.pdf | 437.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947nt_app.pdf | 517.46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.