Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8152
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวจากทวีปยุโรปในการเลือกใช้บริการของบริษัทนำเที่ยวในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงราย = The Service marketing mix factors affecting European tourists in the selection of tour operators in Mueang District, Chiang Rai Province / บุญทวี เปเรร่า
Authors: บุญทวี เปเรร่า
Authors: บุญทวี เปเรร่า
Keywords: การตลาด;นักท่องเที่ยวต่างชาติ -- เชียงราย;บริษัทนำเที่ยว -- เชียงราย
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 บ434ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1343762
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8152
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0447bp_tpg.pdf292.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0447bp_abs.pdf274.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0447bp_con.pdf271.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0447bp_ch1.pdf277.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0447bp_ch2.pdf470.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0447bp_ch3.pdf237.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0447bp_ch4.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open
mba0447bp_ch5.pdf680.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0447bp_bib.pdf168.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0447bp_app.pdf647.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.