Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8122
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกโรงเรียนกวดวิชาของนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลาย ในจังหวัดนครสวรรค์ = Services marketing mix factors affecting secondary school student's selection of tutorial school in Nakhon Sawan Province / ไพลิน วงค์ฉายา
Authors: ไพลิน วงค์ฉายา
Authors: ไพลิน วงค์ฉายา
Keywords: การตลาด;นักเรียนมัธยมศึกษา -- นครสวรรค์;การเรียนพิเศษ
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว/ภน 381 พ973ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1341113
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8122
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0247pw_tpg.pdf259.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0247pw_abs.pdf206.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0247pw_con.pdf226.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0247pw_ch1.pdf285.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0247pw_ch2.pdf391.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0247pw_ch3.pdf207.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0247pw_ch4.pdf686.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0247pw_ch5.pdf377.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0247pw_bib.pdf170.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0247pw_app.pdf242.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.