Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8047
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศนิ จันทร์สัชนาลัยen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:46:36Z-
dc.date.available2014-09-17T07:46:36Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.govdocว 380.1 ศ153ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1333870en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8047-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectร้านขายยา -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- สมุทรสาครen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกร้านขายยาของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting customer selection of drug stores in Mueang district, Samut Sakhon province / ศนิ จันทร์สัชนาลัยen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0946sc_tpg.pdf267.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sc_abs.pdf223.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sc_con.pdf223.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sc_ch1.pdf266.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sc_ch2.pdf302.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sc_ch3.pdf214.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sc_ch4.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mba0946sc_ch5.pdf506.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sc_bib.pdf166.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sc_app.pdf244.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.