Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8002
Title: | ส่วนประสมการส่งเสริมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อบ้านจัดสรรของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ / พิสิทธิ์ สุนทรามงคล |
Authors: | พิสิทธิ์ สุนทรามงคล |
Authors: | พิสิทธิ์ สุนทรามงคล |
Keywords: | บ้านจัดสรร -- การตลาด -- เชียงใหม่;บ้านจัดสรร -- การจัดซื้อ;การส่งเสริมการขาย |
Issue Date: | 2540 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2540 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 333.338 พ383ส |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1222151 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8002 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba1140ps_abs.pdf | 128.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.