Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8002
Title: ส่วนประสมการส่งเสริมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อบ้านจัดสรรของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ / พิสิทธิ์ สุนทรามงคล
Authors: พิสิทธิ์ สุนทรามงคล
Authors: พิสิทธิ์ สุนทรามงคล
Keywords: บ้านจัดสรร -- การตลาด -- เชียงใหม่;บ้านจัดสรร -- การจัดซื้อ;การส่งเสริมการขาย
Issue Date: 2540
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2540
Gov't Doc #: ว/ภน 333.338 พ383ส
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1222151
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8002
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1140ps_abs.pdf128.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.