Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/7985
Title: ปัจจัยด้านส่วนประสมทางการค้าปลีกของร้านขายหนังสือที่มีผลต่อการซื้อของผู้บริโภคในจังหวัดพิษณุโลก / ชาญศิลป์ เทพพิทักษ์
Authors: ชาญศิลป์ เทพพิทักษ์
Authors: ชาญศิลป์ เทพพิทักษ์
Keywords: การขายปลีก;ผู้บริโภค -- พิษณุโลก;ร้านขายหนังสือ
Issue Date: 2540
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2540
Gov't Doc #: ว/ภน 658.87 ช238ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1213063
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/7985
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0940ct_abs.pdf71.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.