Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.011 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อผู้ใช้บริการในการเลือกบริการเงินฝากของธนาคารพาณิชย์ ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing communication affecting customer decision towards selecting deposite services of commercial banks in Mueang Chiang Mai district / วรรณภา ไพศาลตันติวงศ์;"Marketing communication affecting customer decision towards selecting deposite services of commercial banks in Mueang Chiang Mai district"
วรรณภา ไพศาลตันติวงศ์
2551
การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำผลไม้พร้อมดื่มของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication affecting consumer decision to purchase ready-to-drink fruit juice in Mueang Chiang Mai District / ศศิกานต์ เกียรติไชยากร
ศศิกานต์ เกียรติไชยากร
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อลูกค้าในการตัดสินใจซื้อวัสดุก่อสร้างจากห้างหุ้นส่วนจำกัดยุทธนาฮาร์ดแวร์ จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting customers buying decision towards construction materials of Yuthana Hardware Limited Partnership, Chiang Mai Province / ยุทธนา นฤนาทวงศ์สกุล
ยุทธนา นฤนาทวงศ์สกุล
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกเช่าห้องชุดของนักศึกษาระดับปริญญาตรี มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = The Service marketing mix factors affecting Chiang Mai University undergraduate student selection of apartment rentals / สิทธิพงษ์ ไสยวงค์
สิทธิพงษ์ ไสยวงค์
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องเล่นสื่อดิจิตอลแบบพกพาของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer purchasing decisions for portable digital media in Mueang District, Chiang Mai Province / จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
Discover
Author
1
จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
1
ยุทธนา นฤนาทวงศ์สกุล
1
วรรณภา ไพศาลตันติวงศ์
1
ศศิกานต์ เกียรติไชยากร
1
สิทธิพงษ์ ไสยวงค์
Subject
2
การตัดสินใจ
2
การสื่อสาร
2
การสื่อสารทางการตลาด
2
ปัจจัย
1
การจัดการตลาด
1
การซื้อสินค้า
1
การเช่า
1
ธนาคารพาณิชย์ -- เชียงใหม่
1
ผู้บริโภค -- การตัดสินใจ -- เชียง...
1
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
.
next >