Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.01 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2548
การทดสอบผลิตภัณฑ์ชาลำไยของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Product testing of consumers towards Longan Tea product in Mueang District, Chiang Mai province / ปรารถนา บุตรวงศ์
ปรารถนา บุตรวงศ์
2548
การรับรู้ตำแหน่งทางการตลาดของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ ที่มีต่อผลิตภัณฑ์ชาเขียวพร้อมดื่ม = Consumer's perception of market positions of ready to drink Green Tea in Mueang District, Chiang Mai province / ธีรนุช โอภาพงพันธ์
ธีรนุช โอภาพงพันธ์
2548
พฤติกรรมในการซื้อหนังสือพิมพ์รายวันของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Purchasing behavior of consumers toward buying newspapers in Mueang District, Chiang Mai Province / ภรณี ดวงฉ่ำ
ภรณี ดวงฉ่ำ
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องพ็อคเก็ตพีซีของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer decision in purchasing pocket PC in Muang District, Chiang Mai Province / เบญจวรรณ แพทย์สมาน
เบญจวรรณ แพทย์สมาน
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกซื้อส้มสายน้ำผึ้ง ใน อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of Sainamphueng Mandarin in Mueang District, Chiang Mai Province / จาตุรงค์ จิรังวรพจน์
จาตุรงค์ จิรังวรพจน์
2548
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการโรงแรม ระดับกลุ่ม 3 ในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting consumers'choice of using mid-level hotel services in Mueang District, Chiang Mai Province / พิไลวรรณ จารุโรจน์สกุลชัย
พิไลวรรณ จารุโรจน์สกุลชัย
2548
การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อสบู่สมุนไพรชนิดก้อนของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication affecting consumers'decision to purchase herbal bar soaps in Amphoe Mueang Chiang Mai, Changwat Chiang Mai / ธิดารัตน์ เอี่ยมศิริรักษ์
ธิดารัตน์ เอี่ยมศิริรักษ์
2548
กระบวนการตัดสินใจซื้อบัตรเข้าชมการแสดงดนตรีของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumers buying behavior towards purchasing concert tickets in Mueang District, Chiang Mai Province / ทวีศักดิ์ คล่องวัฒนกิจ
ทวีศักดิ์ คล่องวัฒนกิจ
Discover
Author
1
จาตุรงค์ จิรังวรพจน์
1
ทวีศักดิ์ คล่องวัฒนกิจ
1
ธิดารัตน์ เอี่ยมศิริรักษ์
1
ธีรนุช โอภาพงพันธ์
1
ปรารถนา บุตรวงศ์
1
พิไลวรรณ จารุโรจน์สกุลชัย
1
ภรณี ดวงฉ่ำ
1
เบญจวรรณ แพทย์สมาน
Subject
3
การตลาด
2
การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
2
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
1
การสื่อสาร
1
คอมพิวเตอร์ -- การจัดซื้อ
1
ชาลำไย
1
ชาเขียว
1
ดนตรี
1
ผลิตภัณฑ์ชาลำไย
1
สบู่
.
next >