Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 31-40 of 64 (Search time: 0.014 seconds).
previous
1
2
3
4
5
6
7
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้ออุปกรณ์การพิมพ์ของผู้ประกอบการอุตสาหกรรมการพิมพ์ในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting printing entrepreneur purchasing decision towards printing equipment in Bangkok metropolitan / พิสมัย เหล่าไทย;"Marketing mix factors affecting printing entrepreneur purchasing decision towards printing equipment in Bangkok metropolitan"
พิสมัย เหล่าไทย
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ปกครองในการเลือกโรงเรียนอนุบาลเอกชนในอำเภอเมืองลำพูน = Services marketing mix factors affecting parent decision towards selecting kindergartens in Mueang Lamphun District / จินตนา สายเครื่อง
จินตนา สายเครื่อง
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านอาหารประเภทติ่มซำ ในเขตเทศบาลนครเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting consumer selection of dim sum restaurants in Chiang Mai Municipality / วัฒนา รัตนเรืองรักษ์
วัฒนา รัตนเรืองรักษ์
2551
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการห้างหุ้นส่วนจำกัดกะเหรี่ยงซิลเวอร์ = Customer satisfaction towards services marketing mixes of Karen Silver Limited Partnership / ชาลิสา ทวีอภิรดีมณี
ชาลิสา ทวีอภิรดีมณี
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกร้านวัสดุก่อสร้างของลูกค้าในอำเภอบางสะพาน จังหวัดประจวบคีรีขันธ์ = Marketing mix factors affecting customer selection of construction material shops in Bang Saphan District, Prachuap Khiri Khan Province / สิทธา เจียมพานทอง
สิทธา เจียมพานทอง
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกผู้ให้บริการบำรุงรักษาหม้อแปลงไฟฟ้าของลูกค้าในจังหวัดสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting customer selection of transformer maintenance service providers in Samut Sakhon Province / ชัยเนตร เนียมสอน
ชัยเนตร เนียมสอน
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์แหนมของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers buying decision for Nham in Mueang Chiang Mai District / ปรัทรวัณ นิรัติศยวานิช
ปรัทรวัณ นิรัติศยวานิช
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจของผู้ใช้บริการคาร์แคร์ที่ตั้งอยู่ในอำเภอเมือง เชียงใหม่ = The marketing mix factors affecting customer decision towards selecting car care services in Mueang Chiang Mai district / สิริจิตวัฒนา ทากุ
สิริจิตวัฒนา ทากุ
2551
การรับรู้ของผู้บริโภคต่อภาพลักษณ์ผลิตภัณฑ์เครื่องสำอางนำเข้าจากต่างประเทศในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Customer perception towards image of imported cosmetic products in Mueang Chiang Mai District / สุรีย์รัตน์ รัตนมณี
สุรีย์รัตน์ รัตนมณี
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเคมีภัณฑ์ทำความสะอาดและฆ่าเชื้อสำหรับโรงงานแปรรูปอาหาร = Marketing mix factors affecting food processing factories purchasing decision towards cleaning and sanitizing chemicals / วิชิต เหมพรรณไพเราะ
วิชิต เหมพรรณไพเราะ
Discover
Author
1
กณกนภา ไพรศรี
1
กรภัทร์ วงศ์รัตน์
1
กรรณเกษม วสันตวิษุวัต
1
กาญจน์วิตรี งามพริ้ง
1
ขจรศักดิ์ โนวัฒน์
1
คเชน เจียกขจร
1
จงคณา ทองจินดา
1
จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
1
จินตนา สายเครื่อง
1
ฉัตรนภา เจริญพันธ์
.
next >
Subject
36
การตลาด
9
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
7
การจัดการตลาด
5
การตลาด -- เชียงใหม่
5
ปัจจัย
5
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
4
การตัดสินใจ
4
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
3
การซื้อสินค้า -- เชียงใหม่
3
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
.
next >