Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-7 of 7 (Search time: 0.009 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2553การวัดมูลค่าตราสินค้ากาแฟนาชาจากมุมมองของผู้บริโภค ในจังหวัดภูเก็ต = Measuring consumer-based brand equity of NACHA coffee in Phuket Province / ทิพาวาดี ทวีอภิรดีวิโรจน์ทิพาวาดี ทวีอภิรดีวิโรจน์
2551ส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวชาวยุโรปในการตัดสินใจใช้บริการท่องเที่ยวที่จังหวัดหลวงพระบาง สาธารณรัฐประชาธิปไตยประชาชนลาว = Services marketing mix affecting european tourist decision towards tourism services in Luang Prabang province, Lao People's Democratic Republic / ศิริพร สุวรรณทอง;"Services marketing mix affecting european tourist decision towards tourism services in Luang Prabang province, Lao People's Democratic Republic"ศิริพร สุพรรณทอง
2553การวัดมูลค่าตราสินค้ากาแฟนาชาจามมุมมองผู้บริโภค ในจังหวัดเชียงใหม่ = Measuring consumer-based brand equity of NACHA Coffee in Chiang Mai Province / ชานนท์ ผ่องเจริญกุลชานนท์ ผ่องเจริญกุล
2551ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจของผู้ใช้บริการคาร์แคร์ที่ตั้งอยู่ในอำเภอเมือง เชียงใหม่ = The marketing mix factors affecting customer decision towards selecting car care services in Mueang Chiang Mai district / สิริจิตวัฒนา ทากุสิริจิตวัฒนา ทากุ
2551ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ใช้รถยนต์ในจังหวัดเชียงใหม่ในการตัดสินใจซื้อประกันภัยภาคสมัครใจ = Services marketing mix factors affecting car owners in Chiang Mai province towards purchasing voluntary car insurance / กาญจน์วิตรี งามพริ้ง;"Services marketing mix factors affecting car owners in Chiang Mai province towards purchasing voluntary car insurance"กาญจน์วิตรี งามพริ้ง
2551ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของลูกค้าในการเลือกใช้บริการสินเชื่อธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) ในจังหวัดชุมพร = Services marketing mix factors affecting customer selection of loan credit services from Kasikornbank Public Company Limited in Chumphon province / พินัย ในผ่องใสพินัย ใจผ่องใส
2554ปัจจัยส่วนประสมการตลาดค้าปลีกของร้านตัวแทนจำหน่ายท้องถิ่นของเครื่องปรับอากาศ ที่มีผลต่อการซื้อของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่= Retail marketing mix factors of air conditioner local dealer effecting consumers purchase in Amphoe Mueang Chiang Mai / ธราทิพย์ คุณาธารกุลธราทิพย์ คุณาธารกุล