Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 91-100 of 160 (Search time: 0.012 seconds).
previous
1
...
7
8
9
10
11
12
13
...
16
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ใช้รถยนต์ในจังหวัดเชียงใหม่ในการตัดสินใจซื้อประกันภัยภาคสมัครใจ = Services marketing mix factors affecting car owners in Chiang Mai province towards purchasing voluntary car insurance / กาญจน์วิตรี งามพริ้ง;"Services marketing mix factors affecting car owners in Chiang Mai province towards purchasing voluntary car insurance"
กาญจน์วิตรี งามพริ้ง
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้ใช้รถยนต์ในการเลือกใช้บริการสถานตรวจสภาพรถเอกชนในจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting car users towards selecting private car inspection services in Chiang Mai Province / ศิรินทิพย์ ศุภตระกูล
ศิรินทิพย์ ศุภตระกูล
2554
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้หญิงในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อครีมบำรุงผิวหน้าต้านริ้วรอย = Marketing mix factors affecting women in Mueang Chiang Mai District towards buying anti-aging facial cream/ วิริยา อินทรแสง
วิริยา อินทรแสง
2551
พฤติกรรมลูกค้าในการซื้อสินค้าตราเฉพาะของห้างเทสโก้ โลตัส ในอำเภอฝาง จังหวัดเชียงใหม่ = Customer behavior towards purchasing house brand products of Tesco Lotus store in Amphoe Fang, Changwat Chiang Mai / ภัทราวดี ทิพยดี;"Customer behavior towards purchasing house brand products of Tesco Lotus store in Amphoe Fang, Changwat Chiang Mai"
ภัทราวดี ทิพยดี
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของลูกค้าในการเลือกใช้บริการสินเชื่อธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) ในจังหวัดชุมพร = Services marketing mix factors affecting customer selection of loan credit services from Kasikornbank Public Company Limited in Chumphon province / พินัย ในผ่องใส
พินัย ใจผ่องใส
2551
พฤติกรรมลูกค้าในการซื้อสินค้าตราเฉพาะของห้างเทสโก้ โลตัส ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer behavior towards purchasing house brand products of Tesco Lotus stores in Amphoe Mueang Chiang Mai / ฉัตรนภา เจริญพันธ์;"Customer behavior towards purchasing house brand products of Tesco Lotus stores in Amphoe Mueang Chiang Mai"
ฉัตรนภา เจริญพันธ์
2555
ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคจังหวัดเชียงใหม่ในการซื้อผลิตภัณฑ์จาก ร้านขนมบ้านอาจารย์ = Marketing mix affecting consumers in Chiang Mai province towards purchasing products from Kanom Ban Arjarn / สุปิยะชาติ วรรณสูตร
สุปิยะชาติ วรรณสูตร
2554
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของ ผู้ประกอบการธุรกิจอุตสาหกรรมเกษตรในการเลือกใช้บริการ ด้านสินเชื่อของธนาคารธนชาตในจังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting the decision making of agricultural enterpreneur using loan service of Thanachart Bank in Chiang Mai Province / ปฏิญญา จิตตรง
ปฏิญญา จิตตรง
2550
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการโครงการธนาคารประชาชน ในจังหวัดสมุทรสาคร = Service marketing mix factors affecting consumer decision on using the services of the People bank project in Samut Sakhon Province / ศิริพร ชีวินไกรสร
ศิริพร ชีวินไกรสร
2550
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของบริษัทเพาเวอร์ บาย จำกัด สาขากาดสวนแก้ว จังหวัดเชียงใหม่ = Customers' satisfaction towards services marketing mix of power buy company limited, Kadsuankaew branch, Chiang Mai province / กันณิกาณ์ ธนะวัฒน์
กันณิกาณ์ ธนะวัฒน์
Discover
Author
1
กฤตตา โพธิ์ประสิทธิ์ศาสต์
1
กฤตพน ไชยอินทร์
1
กฤติยา แย้มเอี่ยม
1
กันณิกาณ์ ธนะวัฒน์
1
กาญจน์วิตรี งามพริ้ง
1
กิตติสุข ดำรงศรี
1
คเชน เจียกขจร
1
ฆราวัฒน์ สืบไกรสร
1
จรรยา ศฤงคารวัฒนา
1
จริยา นิกรพิทยา
.
next >
Subject
16
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
9
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
8
ความพอใจของผู้ใช้บริการ
8
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
7
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
7
สินเชื่อ
6
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
6
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
5
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
4
ความพอใจของผู้รับบริการ
.
next >
Date issued
3
2558
6
2557
16
2555
43
2554
2
2553
1
2552
36
2551
53
2550