Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Sciences and Technology
ENG: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-2 of 2 (Search time: 0.003 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
การพัฒนาระบบการจัดการลูกค้าสัมพันธ์ กรณีศึกษา บริษัท ลานนาคอม จำกัด = Customer relationship management system development case study Lannacom Co.,Ltd./ ธีรัชริน ขันอัศวะ
ธีรัชริน ขันอัศวะ
2555
การปรับปรุงการให้บริการของธนาคารโดยใช้เทคนิคลีน = Bank service improvement using lean techniques / อรรถพร เกตุแค
อรรถพร เกตุแค
Discover
Author
1
ธีรัชริน ขันอัศวะ
1
อรรถพร เกตุแค
Subject
1
การสร้างความสัมพันธ์กับลูกค้า
1
ความสัมพันธ์กับลูกค้า
1
ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) -- คว...
1
ธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) -- เช...