Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13266
Title: การพัฒนาระบบการจัดการลูกค้าสัมพันธ์ กรณีศึกษา บริษัท ลานนาคอม จำกัด = Customer relationship management system development case study Lannacom Co.,Ltd./ ธีรัชริน ขันอัศวะ
Authors: ธีรัชริน ขันอัศวะ
Keywords: ความสัมพันธ์กับลูกค้า
บริการลูกค้า
การสร้างความสัมพันธ์กับลูกค้า
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว 658.812 ธ3711ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1510211
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13266
Appears in Collections:ENG: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.