Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 19 (Search time: 0.02 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2552
การวิเคราะห์ลักษณะของโฆษณาแฝงที่ปรากฏในรายการโทรทัศน์ไทย = Analyzing characteristics of product placement in Thai Television Program / อาภาพร อุดมพืช
อาภาพร อุดมพืช
2557
การศึกษา “ความเป็นไทย” ในสื่อใหม่ กรณีศึกษาโฆษณาของธุรกิจสายการบิน
พลสิทธิ์ สิทธิชมภู
;
ณัฐนรี เจนจัด
2535
ความต้องการใช้บริการของบริษัทตัวแทนโฆษณาในจังหวัดเชียงใหม่ / อัญชลี หงษาครประเสริฐ
อัญชลี หงษาครประเสริฐ
2555
การออกแบบโฆษณาสิ่งพิมพ์เพื่อสินค้าหนึ่งตำบลหนึ่งผลิตภัณฑ์ = Print advertising design for one Tambon one product doods / ปริสุทถิ์ ศรีอภัย
ปริสุทถิ์ ศรีอภัย
2553
พฤติกรรมการเปิดรับสื่อของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อโทรศัพท์เคลื่อนที่ = Media exposure affecting consumer decision towards purchasing mobile phones in Mueang Chiang Mai district / กุลระวี วีระกุล
กุลระวี วีระกุล
2551
การออกแบบอัตลักษณ์องค์กรและการผลิตสื่อสิ่งพิมพ์เพื่อส่งเสริมการขาย : กรณีศึกษา โรงเรียนสอนดีเจ ไอเลิฟดีเจ = Corporate identity design and print media production for sale promotion : a case study of I love DJ, a Dise Jockey School / ปวินท์ ระมิงค์วงศ์
ปวินท์ ระมิงค์วงศ์
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการลงโฆษณาในนิตยสารประเภทแจกฟรีในจังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting the users' choice of advertisement in free copy magazine in Chaiang Mai Province / สาริศา อือตระกูล
สาริศา อือตระกูล
2552
พฤติกรรมและความพึงพอใจในการเลือกใช้สื่อโฆษณาของผู้ประกอบการสถานบันเทิงในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Behavior and satisfaction of advertising choices for entertainment businesses in Mueang Distriet, Chiang Mai Province / อัครารัฐ โกศัย
อัครารัฐ โกศัย
2555
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีความสาคัญต่อผู้ประกอบการวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม ในการเลือกใช้ธุรกิจโฆษณา ในอาเภอเมืองเชียงใหม่ = Important service marketing mix factors affecting entrepreneurs of small and medium sized enterprises towards selecting advertising agencies in Mueang Chiang Mai District / จิตราวดี รัศมีจันทร์ มัวร์
จิตราวดี รัศมีจันทร์ มัวร์
2548
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกลงโฆษณาในสื่อสิ่งพิมพ์แจกฟรีเพื่อการท่องเที่ยวของลูกค้าใน จังหวัดเชียงใหม่= The Marketing mix factors affecting customers decision towards advertising in free copy media for tourism in Chiang Mai Province / สุพิศ พุทธมี
สุพิศ พุทธมี
Discover
Author
1
กุลระวี วีระกุล
1
จันทร์วิมล แก้วแสนสาย
1
จิตราวดี รัศมีจันทร์ มัวร์
1
ณัฐนรี เจนจัด
1
ธรรมนูญ ลิ้มจีระจรัส
1
ปริสุทถิ์ ศรีอภัย
1
ปวินท์ ระมิงค์วงศ์
1
ปาริชาติ ศรีสมเพ็ชร์
1
พนม ปันทุราภรณ์
1
ภณิดา ยานะ
.
next >
Subject
2
การประชาสัมพันธ์
2
การสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่
2
สิ่งพิมพ์ -- การออกแบบ
1
การตลาด -- เชียงใหม่
1
การวางแผนสื่อโฆษณา
1
การส่งเสริมการขาย
1
การออกแบบและจัดหน้าพิมพ์โฆษณา
1
ธุรกิจสายการบิน
1
นักธุรกิจ -- เชียงใหม่
1
นักเรียนมัธยมศึกษาตอนต้น -- น่าน
.
next >
Date issued
10
2550 - 2557
8
2540 - 2549
1
2535 - 2539