Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
BA: Theses
ECON: Independent Study (IS)
ECON: Theses
EDU: Independent Study (IS)
EDU: Theses
FINEARTS: Independent Study (IS)
FINEARTS: Theses
GRAD-Humanities and Social Sciences: Independent Study (IS)
GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses
HUMAN: Independent Study (IS)
HUMAN: Theses
LAW: Independent Study (IS)
LAW: Theses
MASSCOMM: Independent Study (IS)
MASSCOMM: Theses
POL: Independent Study (IS)
POL: Theses
SOC: Independent Study (IS)
SOC: Theses
SPP: Independent Study (IS)
SPP: Theses
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 18 (Search time: 0.019 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2557
พฤติกรรมของมารดาต่อการซื้อสินค้าสำหรับเด็กปฐมวัยผ่านสื่อออนไลน์
จิราวรรณ ฉายสุวรรณ
;
รัชดาวรรณ สังข์คำภาร์
2554
พฤติกรรมของผู้บริโภคในการซื้อสินค้าและบริการจากร้านสะดวกซื้อในอำเภอสารภี จังหวัดเชียงใหม่ = Consumers behavior in purchasing goods and services from convenience stores in Saraphi District, Chiang Mai Province / พงศ์ปณต มังฆะรัตน์
พงศ์ปณต มังฆะรัตน์
2547
อิทธิพลของการสื่อสารการตลาด ณ จุดซื้อที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าอุปโภคบริโภคของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = The effect of marketing communications at point of purchase towards consumer behavior in buying consumer goods in Bangkok metropolitan area / ปวีณา ตั้งวัฒนากาญจน์
ปวีณา ตั้งวัฒนากาญจน์
2555
ปัจจัยด้านช่องทางการจัดจำหน่ายที่มีผลต่อลูกค้าในการซื้อสินค้าเคมีภัณฑ์และการเลือกจำหน่ายในจังหวัดเชียงใหม่ = Distribution channel factors affecting customers towards purchasing chemical products and choosing distributors in Chiang Mai Province / ธีราวรรณ์ จันทรมานนท์
ธีราวรรณ์ จันทรมานนท์
2551
การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำผลไม้พร้อมดื่มของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication affecting consumer decision to purchase ready-to-drink fruit juice in Mueang Chiang Mai District / ศศิกานต์ เกียรติไชยากร
ศศิกานต์ เกียรติไชยากร
2551
พฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์เครื่องดื่มเกลือแร่ของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Buying behaviour on sports drink products of consumers in Mueang Ching Mai District / ปิยะนุช ตรีวรรณไพศาล
ปิยะนุช ตรีวรรณไพศาล
2551
พฤติกรรมของนักท่องเที่ยวชาวไทยในการซื้อผลิตภัณฑ์ผ้าไหมในตำบลนาข่า อำเภอเมืองอุดรธานี = Behavior of Thai tourists in purchasing Thai silk products in Tambon Nakha, Amphoe Mueang Udon Thani / ปัทมาพร ซุยเสนา
ปัทมาพร ซุยเสนา
2551
กระบวนการตัดสินใจซื้อโน้ตบุ๊ก ของนักศึกษาระดับปริญญาตรี มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Purchasing decision process of notebook computer of Chiang Mai University undergraduate students / คงวุฒิ วีระศิริ
คงวุฒิ วีระศิริ
2552
ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกซื้อแว่นสายตาจากร้านค้าแห่งหนึ่งในห้างสรรพสินค้า อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting the consumers' choices of optical glasses in shopping malls, Mueang District Chiang Mai Province / อัญญาณี เฮงธนอุดม
อัญญาณี เฮงธนอุดม
2551
ปัจจัยทางการสื่อสารที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าและบริการของสมาชิกชุมชนเสมือน : กรณีศึกษา กลุ่มสมาชิกของเว็บไซต์ชุมชนกีฬากอล์ฟในประเทศไทย = Communication factors affecting decision making in buying products and services of virtual community members : a case study of the members of golf sports community website in Thailand / กุลวัฒน์ อังกสิทธิ์
กุลวัฒน์ อังกสิทธิ์
Discover
Author
1
กุลวัฒน์ อังกสิทธิ์
1
คงวุฒิ วีระศิริ
1
จุฑามาศ วงศ์รุจิไพโรจน์
1
ชูเกียรติ ศิริวงศ์
1
ธันย์สิตา ทวีมหาทรัพย์
1
ธีราวรรณ์ จันทรมานนท์
1
ปวีณา ตั้งวัฒนากาญจน์
1
ปัทมาพร ซุยเสนา
1
ปิยะนุช ตรีวรรณไพศาล
1
ปิยาภรณ์ ไชยยศ
.
next >
Subject
5
พฤติกรรมผู้บริโภค
3
การตัดสินใจ
2
การตลาด
2
การสื่อสาร
2
การสื่อสารทางการตลาด
2
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
1
การขาย
1
การจัดการขาย -- เชียงใหม่
1
การตลาด -- เชียงใหม่
1
การสื่อสารการตลาด -- กรุงเทพฯ
.
next >
Date issued
15
2550 - 2557
3
2545 - 2549