Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/35565
Title: Market as social space of negotiation : a case study of rural trade marketing in Jila Administrative villge, Lufeng county, Yunnan Province, P.R.China = ตลาดในฐานะพื้นที่ทางสังคมของการต่อรอง : กรณีศึกษาการค้าชนบทในหมู่บ้านจิลา มณฑลยูนนาน / Zou Yahui
Authors: Yahui, Zou
Authors: Yahui, Zou
Keywords: Industrial marketing;Industrial marketing -- Asia;Industrial marketing -- China
Issue Date: 2006
Publisher: Chiang Mai : Graduate School, Chiang Mai University, 2006
Gov't Doc #: Th 658.84 Y13M
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1414124
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/35565
Appears in Collections:SOC: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.