Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/28286
Title: การวิเคราะห์กลยุทธ์ทางการตลาดสำหรับธุรกิจแฟชั่นสไตล์วินเทจผ่านสื่อสังคมออนไลน์ = Marketing strategy analysis for vintage fashion business through on-line social media / เมฐิพรรณ บุญติ
Authors: เมฐิพรรณ บุญติ
Authors: เมฐิพรรณ บุญติ
Keywords: พาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์;การตลาดอินเตอร์เน็ต;สื่อสังคมออนไลน์;เสื้อผ้า -- การตลาด;แฟชั่น
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว 658.054678 ม533ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1519627
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/28286
Appears in Collections:GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mdad30855mb_tpg.pdf1.74 MBAdobe PDFView/Open
mdad30855mb_abs.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open
mdad30855mb_con.pdf1.97 MBAdobe PDFView/Open
mdad30855mb_ch1.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open
mdad30855mb_ch2.pdf13.07 MBAdobe PDFView/Open
mdad30855mb_ch3.pdf2.2 MBAdobe PDFView/Open
mdad30855mb_ch4.pdf17.04 MBAdobe PDFView/Open
mdad30855mb_ch5.pdf5.25 MBAdobe PDFView/Open
mdad30855mb_bib.pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open
mdad30855mb_app.pdf4.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.