Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/28286
Title: การวิเคราะห์กลยุทธ์ทางการตลาดสำหรับธุรกิจแฟชั่นสไตล์วินเทจผ่านสื่อสังคมออนไลน์ = Marketing strategy analysis for vintage fashion business through on-line social media / เมฐิพรรณ บุญติ
Authors: เมฐิพรรณ บุญติ
Keywords: พาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์
การตลาดอินเตอร์เน็ต
สื่อสังคมออนไลน์
เสื้อผ้า -- การตลาด
แฟชั่น
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว 658.054678 ม533ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1519627
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/28286
Appears in Collections:GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.