Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/28225
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวรรณภา ศิริพงษ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-18T09:50:39Z-
dc.date.available2014-09-18T09:50:39Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 647.95 ว177กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1356433en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/28225-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectร้านอาหารฟาสต์ฟู้ด -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภคen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.titleการรับรู้ตำแหน่งทางการตลาดของผู้บริโภคที่มีต่อร้านอาหารฟาสต์ฟู้ด ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumers' perception of the marketing position of fast food restaurants in Amphoe Mueang, Changwat Chiang Mai / วรรณภา ศิริพงษ์en_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:GRAD-Humanities and Social Sciences: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0947ws_tpg.pdf193.68 kBAdobe PDFView/Open
agim0947ws_abs.pdf268.4 kBAdobe PDFView/Open
agim0947ws_con.pdf220.38 kBAdobe PDFView/Open
agim0947ws_ch1.pdf233.64 kBAdobe PDFView/Open
agim0947ws_ch2.pdf705.75 kBAdobe PDFView/Open
agim0947ws_ch3.pdf219.93 kBAdobe PDFView/Open
agim0947ws_ch4.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open
agim0947ws_ch5.pdf499.12 kBAdobe PDFView/Open
agim0947ws_bib.pdf188.55 kBAdobe PDFView/Open
agim0947ws_app.pdf296.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.