Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21319
Title: ปัจจัยที่ส่งผลต่อความผูกพันในแบรนด์ของพนักงานโอเอซิส สปา สาขาเชียงใหม่ และสาขาลานนา = Factors affecting brand engagement of oasis spa Thailand employee : Chiangmai and Lanna Branches / อังคณา หลักฐาน
Authors: อังคณา หลักฐาน
Authors: อังคณา หลักฐาน
Keywords: ความผูกพันธ์ต่อองค์การ;ธุรกิจสปา -- เชียงใหม่
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว/ภน 658.314 อ112ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1522338
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21319
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark30955al_tpg.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open
mark30955al_abs.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mark30955al_con.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open
mark30955al_ch1.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mark30955al_ch2.pdf5.35 MBAdobe PDFView/Open
mark30955al_ch3.pdf4.54 MBAdobe PDFView/Open
mark30955al_ch4.pdf10.95 MBAdobe PDFView/Open
mark30955al_ch5.pdf4.46 MBAdobe PDFView/Open
mark30955al_bib.pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open
mark30955al_app.pdf4.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.