Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21013
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปัทมา กิมสุวรรณen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:52:35Z-
dc.date.available2014-09-18T06:52:35Z-
dc.date.issued2545en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.5 ป114สen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1300404en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21013-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2545en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectชื่อตราผลิตภัณฑ์en_US
dc.subjectสินค้าen_US
dc.subjectเทสโก้โลตัสen_US
dc.titleส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการซื้อสินค้าตราเฉพาะในอำเภอเมืองจังหวัดเชียงใหม่ : กรณีศึกษาเทสโก้โลตัส / ปัทมา กิมสุวรรณen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0245pk_tpg.pdf68.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0245pk_abs.pdf85.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0245pk_con.pdf92.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0245pk_ch1.pdf88.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0245pk_ch2.pdf115.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0245pk_ch3.pdf97.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0245pk_ch4.pdf599.97 kBAdobe PDFView/Open
mba0245pk_ch5.pdf315.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0245pk_bib.pdf63.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0245pk_app.pdf270.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.