Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20854
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พิริยะ วิจักขณาพันธุ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T06:51:19Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T06:51:19Z | - |
dc.date.issued | 2543 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8708 พ373ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1268385 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20854 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2543 | en_US |
dc.subject | แฟรนไชส์ | en_US |
dc.subject | ร้านกาแฟ -- การตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.title | การศึกษาปัจจัยทางการตลาด ที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการร้านกาแฟระบบแฟรนไชส์ของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานคร / พิริยะ วิจักขณาพันธุ์ | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0543pw_tpg.pdf | 67.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0543pw_abs.pdf | 126.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0543pw_con.pdf | 143.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0543pw_ch1.pdf | 197.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0543pw_ch2.pdf | 122.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0543pw_ch3.pdf | 85.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0543pw_ch4.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0543pw_ch5.pdf | 457.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0543pw_bib.pdf | 48.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0543pw_app.pdf | 704.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.