Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20692
Title: ปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้สนามกอล์ฟของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ / ไทว์ บุญเฉลย
Authors: ไทว์ บุญเฉลย
Authors: ไทว์ บุญเฉลย
Keywords: สนามกอล์ฟ -- การตลาด;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2539
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2539
Gov't Doc #: ว/ภน 796.352 ท97ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1187807
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20692
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0539tb_abs.pdf506.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.