Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20692
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ไทว์ บุญเฉลย | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T06:50:17Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T06:50:17Z | - |
dc.date.issued | 2539 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 796.352 ท97ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1187807 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20692 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2539 | en_US |
dc.subject | สนามกอล์ฟ -- การตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้สนามกอล์ฟของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ / ไทว์ บุญเฉลย | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0539tb_abs.pdf | 506.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.