Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15284
Title: โฆษณาขนมขบเคี้ยวทางสื่อโทรทัศน์ที่มีผลต่อการรับรู้และการตัดสินใจเลือกบริโภคของเด็กในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = An Impact Of snack television commercials toward perception and buying decision of childen in Chiang Mai Province / จุฑารัตน์ ก๋าเครื่อง
Authors: จุฑารัตน์ ก๋าเครื่อง
Authors: จุฑารัตน์ ก๋าเครื่อง
Keywords: โฆษณาทางโทรทัศน์;โฆษณา -- ขนม;บริโภคนิสัย;เด็ก -- พฤติกรรม
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 659.143 จ432ฆ
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1492930
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15284
Appears in Collections:MASSCOMM: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.