Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15284
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | จุฑารัตน์ ก๋าเครื่อง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T03:01:53Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T03:01:53Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 659.143 จ432ฆ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1492930 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15284 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | โฆษณาทางโทรทัศน์ | en_US |
dc.subject | โฆษณา -- ขนม | en_US |
dc.subject | บริโภคนิสัย | en_US |
dc.subject | เด็ก -- พฤติกรรม | en_US |
dc.title | โฆษณาขนมขบเคี้ยวทางสื่อโทรทัศน์ที่มีผลต่อการรับรู้และการตัดสินใจเลือกบริโภคของเด็กในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = An Impact Of snack television commercials toward perception and buying decision of childen in Chiang Mai Province / จุฑารัตน์ ก๋าเครื่อง | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | MASSCOMM: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
coms0254jk_tpg.pdf | 537.43 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0254jk_abs.pdf | 452.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
coms0254jk_con.pdf | 452.31 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0254jk_ch1.pdf | 483.7 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0254jk_ch2.pdf | 573.17 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0254jk_ch3.pdf | 479.55 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0254jk_ch4.pdf | 568.08 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0254jk_ch5.pdf | 551.54 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0254jk_bib.pdf | 463.59 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0254jk_app.pdf | 473.16 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.