Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15284
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorจุฑารัตน์ ก๋าเครื่องen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T03:01:53Z-
dc.date.available2014-09-18T03:01:53Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 659.143 จ432ฆen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1492930en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15284-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectโฆษณาทางโทรทัศน์en_US
dc.subjectโฆษณา -- ขนมen_US
dc.subjectบริโภคนิสัยen_US
dc.subjectเด็ก -- พฤติกรรมen_US
dc.titleโฆษณาขนมขบเคี้ยวทางสื่อโทรทัศน์ที่มีผลต่อการรับรู้และการตัดสินใจเลือกบริโภคของเด็กในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = An Impact Of snack television commercials toward perception and buying decision of childen in Chiang Mai Province / จุฑารัตน์ ก๋าเครื่องen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:MASSCOMM: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.