Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13056
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นภาวัลย์ ประวัง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:28:58Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:28:58Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 510.712 น162ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1517656 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13056 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน(มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | กิจกรรมการเรียนการสอน | en_US |
dc.subject | จำนวนเชิงซ้อน | en_US |
dc.title | การใช้การแสดงแทนหลายรูปแบบเพื่อส่งเสริมความเข้าใจในการเรียน เรื่อง จำนวนเชิงซ้อนของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 โรงเรียนวัฒโนทัยพายัพ จังหวัดเชียงใหม่ = Using multiple representations to promote learning for understanding on complex number of mathayom suksa 5 students, Wattanothaipayap school, Chiang Mai province / นภาวัลย์ ประวัง | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
emath30955np_tpg.pdf | 1.69 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30955np_abs.pdf | 779.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
emath30955np_con.pdf | 1.96 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30955np_ch1.pdf | 1.67 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30955np_ch2.pdf | 4.35 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30955np_ch3.pdf | 3.75 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30955np_ch4.pdf | 6.43 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30955np_ch5.pdf | 2 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30955np_bib.pdf | 1.68 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30955np_app.pdf | 40.32 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.