Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13017
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พรกนก กาติ๊บ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:28:27Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:28:27Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.20092 พ171ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1514946 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13017 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | ผู้บริหารโรงเรียน -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ความฉลาดทางอารมณ์ | en_US |
dc.title | ความต้องการพัฒนาความฉลาดทางอารมณ์ของผู้บริหารสถานศึกษาในเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษาเชียงใหม่ เขต 5 = Needs for emotional quotient development of educational institution administrators in Chiang Mai Primary Educational Service Area 5 / พรกนก กาติ๊บ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edadm30555pk_tpg.pdf | 522.97 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm30555pk_abs.pdf | 267.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edadm30555pk_con.pdf | 229.59 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm30555pk_ch1.pdf | 342.8 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm30555pk_ch2.pdf | 662.73 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm30555pk_ch3.pdf | 316.72 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm30555pk_ch4.pdf | 597.65 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm30555pk_ch5.pdf | 320.47 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm30555pk_bib.pdf | 321.98 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm30555pk_app.pdf | 405.52 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.