Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12631
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปราโมทย์ ธิศรี | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:24:53Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:24:53Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.03 ป172ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1449009 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12631 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนชุมชน | en_US |
dc.subject | โรงเรียน -- การบริหาร -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การดำเนินงานวิชาการของโรงเรียนชนเผ่าศูนย์พัฒนาคุณภาพการศึกษาแม่นาวาง อำเภอแม่อาย จังหวัดเชียงใหม่ = Academic affairs performance of hill tribe schools, Mae Na Wang Educational Quality Development Center, Mae Ai District, Chiang Mai Province / ปราโมทย์ ธิศรี | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edadm0551pt_tpg.pdf | 546.71 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0551pt_abs.pdf | 477.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edadm0551pt_con.pdf | 460.64 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0551pt_ch1.pdf | 487.9 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0551pt_ch2.pdf | 758.63 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0551pt_ch3.pdf | 472.26 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0551pt_ch4.pdf | 504.27 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0551pt_ch5.pdf | 515.37 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0551pt_bib.pdf | 494.29 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0551pt_app.pdf | 487.08 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.