Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12591
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศิราพร พุฒิเศรษฐ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:24:33Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:24:33Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 372.7 ศ372ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1427683 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12591 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | การสอนแบบผู้เรียนเป็นศูนย์กลาง | en_US |
dc.subject | กิจกรรมการเรียนการสอน | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน(ประถมศึกษา) | en_US |
dc.title | การสร้างแผนการจัดการเรียนรู้สาระวิชาคณิตศาสตร์โดยใช้วิธีการสอนแบบสตอรี่ไลน์ สำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 = Constructing mathematics lesson plans using storyline method for prathom suksa 6 students / ศิราพร พุฒิเศรษฐ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
emath0451sp_tpg.pdf | 519.96 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0451sp_abs.pdf | 469.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
emath0451sp_con.pdf | 487.22 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0451sp_ch1.pdf | 497.57 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0451sp_ch2.pdf | 626 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0451sp_ch3.pdf | 530.76 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0451sp_ch4.pdf | 550.74 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0451sp_ch5.pdf | 525.87 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0451sp_bib.pdf | 474.68 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0451sp_app.pdf | 2.81 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.