Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12274
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นภาพร ยอดเวียงไชย | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:19:26Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:19:26Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.9 น162ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1403709 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12274 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | เพลง | en_US |
dc.subject | การนับ | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- แพร่ | en_US |
dc.title | การใช้เพลงประกอบการเรียนคณิตศาสตร์เรื่อง จำนวนนับสำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 1 โรงเรียนสอนคนตาบอดสันติจินตนา จังหวัดแพร่ = Ues of songs to supplement mathematics learning on counting numbers for prathom suksa 1 student with visual impairment, Sunthijintana School for the blind, Phare Province / นภาพร ยอดเวียงไชย | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edsp0849ny_tpg.pdf | 467.34 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0849ny_abs.pdf | 457.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edsp0849ny_con.pdf | 467.9 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0849ny_ch1.pdf | 561.09 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0849ny_ch2.pdf | 1.77 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0849ny_ch3.pdf | 586.5 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0849ny_ch4.pdf | 1.06 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0849ny_ch5.pdf | 699.78 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0849ny_bib.pdf | 440.96 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0849ny_app.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.