Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12170
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorยุพา แสนวงค์คำen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:18:46Z-
dc.date.available2014-09-17T09:18:46Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 300.712 ย462บen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1383136en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12170-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectสังคมศึกษา -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)en_US
dc.subjectครูสังคมศึกษา -- ลำปางen_US
dc.subjectวินัยen_US
dc.subjectนักเรียนมัธยมศึกษา -- ลำปางen_US
dc.titleบทบาทของครูสังคมศึกษาในการส่งเสริมความมีวินัยในตนเองของนักเรียนช่วงชั้นที่ 4 โรงเรียนอัสสัมชัญลำปาง = Social studies teachers' role in promotion self-discipline of grade level 4 students at Assumption College Lampang / ยุพา แสนวงค์คำen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:EDU: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.