Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11901
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ประพินท์ สังขา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:16:45Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:16:45Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 495.910712 ป17116ผ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354353 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11901 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การเขียน | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ผลการสอนอ่านโดยการวิเคราะห์รูปแบบการเรียบเรียงความคิดที่มีต่อความสามารถในการเขียนของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 = Effects of teaching reading through analyzing thought patterns on writing ability of Mathayom Suksa 4 students / ประพินท์ สังขา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
thai0647ps_tpg.pdf | 472.59 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0647ps_abs.pdf | 452.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
thai0647ps_con.pdf | 459.55 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0647ps_ch1.pdf | 589.72 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0647ps_ch2.pdf | 1.14 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0647ps_ch3.pdf | 666.12 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0647ps_ch4.pdf | 486.49 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0647ps_ch5.pdf | 684.71 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0647ps_bib.pdf | 616.05 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
thai0647ps_app.pdf | 2.82 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.