Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10157
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สิริพร ปวนคำมา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:44:37Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:44:37Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ส373ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1511098 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10157 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | สินเชื่อ -- การตลาด | en_US |
dc.subject | สินเชื่อ -- ลำพูน. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของลูกค้าในการใช้บริการสินเชื่อของบริษัทสินเชื่อส่วนบุคคลภายใต้การกำกับธนาคารแห่งประเทศไทยในอำเภอเมืองลำพูน = Services marketing mix factors affecting customer decision towards using loan services of personal loan companies under monitoring of Bank of Thailand in Mueang Lumphun District / สิริพร ปวนคำมา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark20355sp_tpg.pdf | 246.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20355sp_abs.pdf | 199.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20355sp_con.pdf | 154.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20355sp_ch1.pdf | 179.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20355sp_ch2.pdf | 189.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20355sp_ch3.pdf | 171.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20355sp_ch4.pdf | 422.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20355sp_ch5.pdf | 337.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20355sp_bib.pdf | 174.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20355sp_app.pdf | 208.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.