Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10157
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสิริพร ปวนคำมาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:44:37Z-
dc.date.available2014-09-17T08:44:37Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ส373ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1511098en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10157-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectสินเชื่อ -- การตลาดen_US
dc.subjectสินเชื่อ -- ลำพูน. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของลูกค้าในการใช้บริการสินเชื่อของบริษัทสินเชื่อส่วนบุคคลภายใต้การกำกับธนาคารแห่งประเทศไทยในอำเภอเมืองลำพูน = Services marketing mix factors affecting customer decision towards using loan services of personal loan companies under monitoring of Bank of Thailand in Mueang Lumphun District / สิริพร ปวนคำมาen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark20355sp_tpg.pdf246.45 kBAdobe PDFView/Open
mark20355sp_abs.pdf199.4 kBAdobe PDFView/Open
mark20355sp_con.pdf154.6 kBAdobe PDFView/Open
mark20355sp_ch1.pdf179.47 kBAdobe PDFView/Open
mark20355sp_ch2.pdf189.37 kBAdobe PDFView/Open
mark20355sp_ch3.pdf171.52 kBAdobe PDFView/Open
mark20355sp_ch4.pdf422.15 kBAdobe PDFView/Open
mark20355sp_ch5.pdf337.65 kBAdobe PDFView/Open
mark20355sp_bib.pdf174.15 kBAdobe PDFView/Open
mark20355sp_app.pdf208.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.