Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10129
Title: การเปรียบเทียบความผูกผันของลูกค้าต่อตราสินค้าของธุรกิจบริการ = Comparison of customer engagement towards services brands/ วรางคณา เลามาสุวพันธ์
Authors: วรางคณา เลามาสุวพันธ์
Authors: วรางคณา เลามาสุวพันธ์
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค;ความภักดีของลูกค้า;ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 658.8342 ว172ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1510494
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10129
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark31054wl_tpg.pdf499.23 kBAdobe PDFView/Open
mark31054wl_abs.pdf464.51 kBAdobe PDFView/Open
mark31054wl_con.pdf744.38 kBAdobe PDFView/Open
mark31054wl_ch1.pdf365.3 kBAdobe PDFView/Open
mark31054wl_ch2.pdf992.54 kBAdobe PDFView/Open
mark31054wl_ch3.pdf568.69 kBAdobe PDFView/Open
mark31054wl_ch4.pdf4 MBAdobe PDFView/Open
mark31054wl_ch5.pdf2 MBAdobe PDFView/Open
mark31054wl_bib.pdf268.77 kBAdobe PDFView/Open
mark31054wl_app.pdf652.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.