Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Sciences and Technology
Health Sciences
Humanities and Social Sciences
Research Institutes
Academic Support Units
Social Engagement
Theses/IS
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 26 (Search time: 0.029 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2554
พฤติกรรมของผู้บริโภคชายในอำเภอเมืองเชียงใหม่ต่อการซื้อผลิตภัณฑ์ดูแลผิวหน้า = Behavior of male consumers in Mueang Chiang Mai District toward buying facial skin care products / วสันต์ จันทรัตน์
วสันต์ จันทรัตน์
2554
พฤติกรรมผู้บริโภคน้ำพริกสำเร็จรูปพร้อมรับประทานใน อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumer behavior towards ready-made chili paste in Mueang Chiang Mai District / สุพรรณิการ์ ลิขิตตระกูลรุ่ง
สุพรรณิการ์ ลิขิตตระกูลรุ่ง
2554
ความพึงพอใจของผู้บริโภคต่อผลิตภัณฑ์อาหารเสริม (นม) โรงเรียน บริษัทเชียงใหม่เฟรชมิลค์ จำกัด ในโรงเรียนเอกชน จังหวัดเชียงใหม่ = Satisfaction of customers towards School Milk Supplementary Products from Chiang Mai Freshmilk Co., Ltd. In Private Schools,Chiang Mai Province / อุไรวรรณ จิตพยัค
อุไรวรรณ จิตพยัค
2554
พฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์สำหรับสุนัขของผู้เลี้ยงสุนัขในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Behavior of dog owners towards purchasing products for dogs in Mueang Chiang Mai District / พิมพิกา ไชยปัญญา
พิมพิกา ไชยปัญญา
2554
การพัฒนาแผนกิจกรรมโดยใช้เทคนิคการตั้งคำถามสาระหน้าที่พลเมือง วัฒนธรรมและการดำเนินชีวิตในสังคม เพื่อพัฒนาการคิดวิเคราะห์ ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 โรงเรียนบ้านห้วงผึ้ง จังหวัดเชียงราย = Development of activity plans by using questioning techniques on citizenship, culture, and life maintenance in the society strand to develop analytical thinking of mathayom suksa 5 students at Ban Huai Phung School, Chiang Rai province / ลักษณาวดี คชเศียร
ลักษณาวดี คชเศียร
2554
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อโปรแกรมการท่องเที่ยวต่างประเทศแบบสำเร็จรูป = Services marketing mix factors affecting tourists in Mueang Chiang Mai district towards buying outbound inclusive tours / นิลวรรณ คู่เจริญถาวร
นิลวรรณ คู่เจริญถาวร
2554
พฤติกรรมการซื้อของขวัญของนักศึกษาระดับปริญญาตรี ในจังหวัดเชียงใหม่ = Behavior of Chiang Mai undergraduate students towards gift purchasing / สุลักษณ์ ธีระวัฒน์สกุล
สุลักษณ์ ธีระวัฒน์สกุล
2554
การรับรู้ตำแหน่งทางการตลาดของผู้บริโภคที่มีต่อร้านอาหาร ญี่ปุ่นในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Perception of the marketing position of consumers towards japanese restaurants in Mueang Chiang Mai district / ปิยะพงศ์ อินตากูล
ปิยะพงศ์ อินตากูล
2554
การเปรียบเทียบพฤติกรรมผู้บริโภคในการบริโภคสุราโรงงาน กับสุรากลั่นชุมชนในจังหวัดเชียงใหม่ = Comparison of consumer behaviors on consuming factorial and community spirits in Chiang Mai Province / ปรัชญา ปิยะรังษี
ปรัชญา ปิยะรังษี
2554
พฤติกรรมการเปิดรับสื่อและการซื้อนิตยสารบันเทิงของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Media exposure and purchasing behaviors of consumers towards entertainment magazines in Mueang Chiang Mai District / สุพิมพรรณ เม็งขาว
สุพิมพรรณ เม็งขาว
Discover
Author
1
ก้องเกียรติ บำบัดสรรพโรค
1
คชาภรณ์ ยศบุตร
1
จักรกฤษณ์ ถาคำติ๊บ
1
จันทร์จิรา ตันจินะ
1
จารุมาศ โต๊ะถม
1
จิราภรณ์ บุญหลี
1
ชิดสุภางค์ อารยวุฒิกุล
1
ชินรัตน์ วัชวงษ์
1
ธัญวรัตม์ เปี่ยมบุญ
1
นิลวรรณ คู่เจริญถาวร
.
next >
Subject
2
การตลาด
2
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
2
รถยนต์ -- การทำความสะอาด
1
การซื้อสินค้า
1
การดื่มเครื่องดื่มที่มีแอลกอฮอล์ ...
1
การท่องเที่ยว
1
การบำบัดด้วยการนวด
1
ของขวัญ
1
ข้าราชการ -- เชียงใหม่
1
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
.
next >