Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Sciences and Technology
Health Sciences
Humanities and Social Sciences
Research Institutes
Academic Support Units
Social Engagement
Theses/IS
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 18 (Search time: 0.015 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการเลือกซื้อทรัพย์สินรอการขายของธนาคารกรุงไทยในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors influencing the purchasing of resale non-performing assets of Krungthai Bank in Mueang District, Chiang Mai Province / สุมนทิพย์ โศภิณวงศ์วิวัฒน์
สุมนทิพย์ โศภิณวงศ์วิวัฒน์
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการประมูลทางอิเล็กทรอนิกส์ของหน่วยราชการในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Factors affecting government agency decision towards using electronic auction in Mueang Chiang Mai district / ภัทรินญา ลำแสง;"Factors affecting government agency decision towards using electronic auction in Mueang Chiang Mai district"
ภัทรินญา ลำแสง
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกเข้าทำงานในโรงงานอุตสาหกรรมของคนงานรายวันในจังหวัดสมุทรสาคร = Factors affecting daily employees decision to work for factories in Samut Sakhon Province / ต่อเกียรติ จินจุนทการ
ต่อเกียรติ จินจุนทการ
2551
กระบวนการตัดสินใจซื้อโน้ตบุ๊ก ของนักศึกษาระดับปริญญาตรี มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Purchasing decision process of notebook computer of Chiang Mai University undergraduate students / คงวุฒิ วีระศิริ
คงวุฒิ วีระศิริ
2551
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจประกอบอาชีพขับรถโดยสารไม่ประจำทาง : กรณีศึกษารถตู้รับจ้างส่วนบุคคลในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Factors affecting decision making on becoming freelance drivers : The case study of private hiring vans in Mueang Chiang Mai District / จีรพรรณ แสนอ้าย
จีรพรรณ แสนอ้าย
2551
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจของสำนักงานบัญชีในการเป็นตัวแทนผู้เสียภาษีในจังหวัดเชียงใหม่ = Factors influencing decision making of accounting office to be tax agent of tax payers in Chiang Mai Province / บังอรศิริ โสกันธิกา
บังอรศิริ โสกันธิกา
2551
ปัจจัยทางการสื่อสารที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าและบริการของสมาชิกชุมชนเสมือน : กรณีศึกษา กลุ่มสมาชิกของเว็บไซต์ชุมชนกีฬากอล์ฟในประเทศไทย = Communication factors affecting decision making in buying products and services of virtual community members : a case study of the members of golf sports community website in Thailand / กุลวัฒน์ อังกสิทธิ์
กุลวัฒน์ อังกสิทธิ์
2551
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์ใช้แล้วของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Factors influening decision making of consumers on purchasing used cars in Mueang Chiang Mai district / ชาตรี อินชัย
ชาตรี อินชัย
2551
ปัจจัยที่มีผลต่อลูกค้าในการตัดสินใจซื้อวัสดุก่อสร้างจากห้างหุ้นส่วนจำกัดยุทธนาฮาร์ดแวร์ จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting customers buying decision towards construction materials of Yuthana Hardware Limited Partnership, Chiang Mai Province / ยุทธนา นฤนาทวงศ์สกุล
ยุทธนา นฤนาทวงศ์สกุล
2551
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการบริษัทจัดตั้งระบบคอมพิวเตอร์ของโรงงานในนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = Factors affecting factory decision towards selecting IT solution companies in the Northern Region Industrial Estate, Lamphun Province / อำภาพร ศรีแท่นแก้ว
อำภาพร ศรีแท่นแก้ว
Discover
Author
1
กุลวัฒน์ อังกสิทธิ์
1
คงวุฒิ วีระศิริ
1
จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
1
จีรพรรณ แสนอ้าย
1
ชลธิรา ศิริภัทรนุกุล
1
ชาตรี อินชัย
1
ชาลิสา สุกสี
1
ต่อเกียรติ จินจุนทการ
1
นิจจารีย์ ประสูตรรุ่งเรือง
1
บังอรศิริ โสกันธิกา
.
next >
Subject
6
ปัจจัย
3
การซื้อสินค้า
2
การตลาด
2
การตลาด -- เชียงใหม่
2
ความสนใจทางอาชีพ
2
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
1
การขายปลีก
1
การชำระภาษี
1
การตัดสินใจ -- การประมวลผลข้อมูล
1
การตัดสินใจของกลุ่ม
.
next >