Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13364
Title: ปัจจัยทางการสื่อสารที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าและบริการของสมาชิกชุมชนเสมือน : กรณีศึกษา กลุ่มสมาชิกของเว็บไซต์ชุมชนกีฬากอล์ฟในประเทศไทย = Communication factors affecting decision making in buying products and services of virtual community members : a case study of the members of golf sports community website in Thailand / กุลวัฒน์ อังกสิทธิ์
Authors: กุลวัฒน์ อังกสิทธิ์
Authors: กุลวัฒน์ อังกสิทธิ์
Keywords: การสื่อสาร;การตัดสินใจ;การซื้อสินค้า
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ , 2551
Gov't Doc #: ว 302.3 ก477ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447157
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13364
Appears in Collections:FINEARTS: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.