Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13364
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกุลวัฒน์ อังกสิทธิ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:36:56Z-
dc.date.available2014-09-17T09:36:56Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 302.3 ก477ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447157en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13364-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ , 2551en_US
dc.subjectการสื่อสารen_US
dc.subjectการตัดสินใจen_US
dc.subjectการซื้อสินค้าen_US
dc.titleปัจจัยทางการสื่อสารที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าและบริการของสมาชิกชุมชนเสมือน : กรณีศึกษา กลุ่มสมาชิกของเว็บไซต์ชุมชนกีฬากอล์ฟในประเทศไทย = Communication factors affecting decision making in buying products and services of virtual community members : a case study of the members of golf sports community website in Thailand / กุลวัฒน์ อังกสิทธิ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:FINEARTS: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.