Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13364
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กุลวัฒน์ อังกสิทธิ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:36:56Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:36:56Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 302.3 ก477ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447157 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13364 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ , 2551 | en_US |
dc.subject | การสื่อสาร | en_US |
dc.subject | การตัดสินใจ | en_US |
dc.subject | การซื้อสินค้า | en_US |
dc.title | ปัจจัยทางการสื่อสารที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าและบริการของสมาชิกชุมชนเสมือน : กรณีศึกษา กลุ่มสมาชิกของเว็บไซต์ชุมชนกีฬากอล์ฟในประเทศไทย = Communication factors affecting decision making in buying products and services of virtual community members : a case study of the members of golf sports community website in Thailand / กุลวัฒน์ อังกสิทธิ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | FINEARTS: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mdad0451ka_tpg.pdf | 700.46 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad0451ka_abs.pdf | 98.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mdad0451ka_con.pdf | 523.22 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad0451ka_ch1.pdf | 527.35 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad0451ka_ch2.pdf | 732.81 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad0451ka_ch3.pdf | 511.15 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad0451ka_ch4.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad0451ka_ch5.pdf | 614.02 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad0451ka_bib.pdf | 501.56 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mdad0451ka_app.pdf | 854.35 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.