Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Sciences and Technology
Health Sciences
Humanities and Social Sciences
Research Institutes
Academic Support Units
Social Engagement
Theses/IS
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 25 (Search time: 0.022 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2551
ทัศนคติของผู้บริโภคต่อฉลากผลิตภัณฑ์สำเร็จรูปในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = The Consumer attitude towards the label of processed vegetarian food in Mueang Chiang Mai District / พีรวัส กันตาคม
พีรวัส กันตาคม
2551
พฤติกรรมการซื้ออาหารสำเร็จรูปแช่แข็งพร้อมรับประทานของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumer's purchasing behavior towards ready to eat frozen food in Mueang District, Chiang Mai Province / อังค์วรา รัตนสะอาด
อังค์วรา รัตนสะอาด
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจของผู้ใช้บริการคาร์แคร์ที่ตั้งอยู่ในอำเภอเมือง เชียงใหม่ = The marketing mix factors affecting customer decision towards selecting car care services in Mueang Chiang Mai district / สิริจิตวัฒนา ทากุ
สิริจิตวัฒนา ทากุ
2551
พฤติกรรมการเลือกซื้อน้ำผึ้งของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Honey buying behavior of consumers in Mueang Chiang Mai district / ศิริลักษณ์ ธรรมรัตนพงษ์
ศิริลักษณ์ ธรรมรัตนพงษ์
2551
พฤติกรรมการบริโภคน้ำมันจากพืชของครัวเรือนในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The behavior of vegetable oil consumption of households in Mueang district, Chiang Mai province / พรรณิสา ดวงมา;"The behavior of vegetable oil consumption of households in Mueang district, Chiang Mai province"
พรรณิสา ดวงมา
2551
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการเลือกใช้รถจักรยานยนต์มือสองของลูกค้าในเขตเทศบาลนครเชียงใหม่ = Factors influenching the customer's choice of second-hand motocycles in Chiang Mai minnicipality / เอกศาสตร์ รัตนมณี;"Factors influenching the customer's choice of second-hand motocycles in Chiang Mai minnicipality"
เอกศาสตร์ รัตนมณี
2551
ทัศนคติของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ต่อผลิตภัณฑ์อาหารตราเทศโก้ = Attiudes of consumers in Mueang Chiang Mai District Towards TESCO Brand Food Products / วชิรปิลันท์ วชิรญาณนันทร์
วชิรปิลันท์ วชิรญาณนันทร์
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านอาหารอิตาเลียน ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting customer decision towards Italian restaurants in Mueang Chiang Mai District / วิชญา บรรลือ
วิชญา บรรลือ
2551
ความคาดหวังและการรับรู้ในคุณภาพการบริการของผู้ใช้บริการจากสถานปฎิบัติการเภสัชชุมชน มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Customer expectations and perceptions of the service quality of Chiang Mai University Pharmacy / วิลาสิณีย์ จำปาดะ
วิลาสิณีย์ จำปาดะ
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์เกียร์อัตโนมัติของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer buying decision towards automatic motorcycles in Mueang Chiang Mai District / พันธ์เพชร ฉิมเพ็ชร
พันธ์เพชร ฉิมเพ็ชร
Discover
Author
1
กัญจนา กุศลชู
1
จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ
1
ธัญลักษณ์ นนทวิศรุต
1
นฤมล วัฒนศิริ
1
ปริญญา ศิรบรรจงกราน
1
พรรณิสา ดวงมา
1
พันธ์เพชร ฉิมเพ็ชร
1
พีรวัส กันตาคม
1
ยุพาภรณ์ พีรภูติ
1
วชิรปิลันท์ วชิรญาณนันทร์
.
next >
Subject
6
การตลาด
4
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
2
การจัดการตลาด
2
การตัดสินใจ
2
ปัจจัย
2
อาหารสำเร็จรูป
1
การตลาด -- เชียงใหม่
1
การรับรู้
1
การสำรวจทัศนคติ
1
การเรียนพิเศษ
.
next >