Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9942
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปิยาภรณ์ ไชยยศ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:42:15Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:42:15Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 659.1 ป362ผ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1496429 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9942 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | การสื่อสารทางการตลาด | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | การซื้อสินค้า | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ผลกระทบของการสื่อสารการตลาด ณ จุดซื้อต่อผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อสินค้าอุปโภคบริโภค = Impact of marketting communication at point of purchase on consumers in Amphoe Mueang Chiang Mai towards purchasing consumer products / ปิยาภรณ์ ไชยยศ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark20554pc_tpg.pdf | 555.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20554pc_abs.pdf | 473.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20554pc_con.pdf | 543.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20554pc_ch1.pdf | 471.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20554pc_ch2.pdf | 668.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20554pc_ch3.pdf | 680.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20554pc_ch4.pdf | 5.19 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20554pc_ch5.pdf | 3.68 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20554pc_bib.pdf | 263.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20554pc_app.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.