Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9929
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของ ผู้ประกอบการธุรกิจอุตสาหกรรมเกษตรในการเลือกใช้บริการ ด้านสินเชื่อของธนาคารธนชาตในจังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting the decision making of agricultural enterpreneur using loan service of Thanachart Bank in Chiang Mai Province / ปฏิญญา จิตตรง
Authors: ปฏิญญา จิตตรง
Keywords: ธนาคารธนชาต จำกัด (มหาชน)
การจัดการตลาด
การตลาด
ธุรกิจอุตสาหกรรมเกษตร
สินเชื่อ
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ป133ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1493515
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9929
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0554pc_tpg.pdf539.2 kBAdobe PDFView/Open
agim0554pc_abs.pdf451.92 kBAdobe PDFView/Open
agim0554pc_con.pdf458.22 kBAdobe PDFView/Open
agim0554pc_ch1.pdf464.64 kBAdobe PDFView/Open
agim0554pc_ch2.pdf513.07 kBAdobe PDFView/Open
agim0554pc_ch3.pdf460.58 kBAdobe PDFView/Open
agim0554pc_ch4.pdf625.88 kBAdobe PDFView/Open
agim0554pc_ch5.pdf558.19 kBAdobe PDFView/Open
agim0554pc_bib.pdf452.7 kBAdobe PDFView/Open
agim0554pc_app.pdf481.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.