Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9929
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปฏิญญา จิตตรงen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:08:05Z-
dc.date.available2014-09-17T08:08:05Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ป133ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1493515en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9929-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectธนาคารธนชาต จำกัด (มหาชน)en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectธุรกิจอุตสาหกรรมเกษตรen_US
dc.subjectสินเชื่อen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของ ผู้ประกอบการธุรกิจอุตสาหกรรมเกษตรในการเลือกใช้บริการ ด้านสินเชื่อของธนาคารธนชาตในจังหวัดเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting the decision making of agricultural enterpreneur using loan service of Thanachart Bank in Chiang Mai Province / ปฏิญญา จิตตรงen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0554pc_tpg.pdf539.2 kBAdobe PDFView/Open
agim0554pc_abs.pdf451.92 kBAdobe PDFView/Open
agim0554pc_con.pdf458.22 kBAdobe PDFView/Open
agim0554pc_ch1.pdf464.64 kBAdobe PDFView/Open
agim0554pc_ch2.pdf513.07 kBAdobe PDFView/Open
agim0554pc_ch3.pdf460.58 kBAdobe PDFView/Open
agim0554pc_ch4.pdf625.88 kBAdobe PDFView/Open
agim0554pc_ch5.pdf558.19 kBAdobe PDFView/Open
agim0554pc_bib.pdf452.7 kBAdobe PDFView/Open
agim0554pc_app.pdf481.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.