Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9914
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อลูกค้าในกรุงเทพมหานคร และปริมณฑลต่อการตัดสินใจซื้อกาแฟสดที่ร้านคาเฟ่อเมซอน ณ สถานีบริการน้ำมัน ปตท. = Service marketing mix factors affecting customer in Bangkok and Greater Bangkok Areas towards purchasing freshly-brewed coffee at Amazon Cafe in PTT Gas Stations / ปวีณา วงศ์งามใส
Authors: ปวีณา วงศ์งามใส
Keywords: การจัดการตลาด
กาแฟ -- การจัดซื้อ
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 658.8 ป173ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1493068
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9914
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0454pw_tpg.pdf578.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0454pw_abs.pdf571.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0454pw_con.pdf634.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0454pw_ch1.pdf630.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0454pw_ch2.pdf889.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0454pw_ch3.pdf583.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0454pw_ch4.pdf2.47 MBAdobe PDFView/Open
mba0454pw_ch5.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open
mba0454pw_bib.pdf590.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0454pw_app.pdf801.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.