Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9914
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปวีณา วงศ์งามใสen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:07:58Z-
dc.date.available2014-09-17T08:07:58Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ป173ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1493068en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9914-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectกาแฟ -- การจัดซื้อen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อลูกค้าในกรุงเทพมหานคร และปริมณฑลต่อการตัดสินใจซื้อกาแฟสดที่ร้านคาเฟ่อเมซอน ณ สถานีบริการน้ำมัน ปตท. = Service marketing mix factors affecting customer in Bangkok and Greater Bangkok Areas towards purchasing freshly-brewed coffee at Amazon Cafe in PTT Gas Stations / ปวีณา วงศ์งามใสen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0454pw_tpg.pdf578.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0454pw_abs.pdf571.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0454pw_con.pdf634.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0454pw_ch1.pdf630.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0454pw_ch2.pdf889.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0454pw_ch3.pdf583.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0454pw_ch4.pdf2.47 MBAdobe PDFView/Open
mba0454pw_ch5.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open
mba0454pw_bib.pdf590.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0454pw_app.pdf801.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.