Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9894
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการ ตัดสินใจเช่าอพาร์ทเมนท์แบบรายเดือนซึ่งตั้งอยู่ใน อำเภอเมืองสมุทรปราการ = Servic marketing mix factor affecting consumer decision towards renting a monthly apartement in Amphoe Mueang Samut Prakan / ทัศนีย์ พวงสุดรัก
Authors: ทัศนีย์ พวงสุดรัก
Keywords: ห้องชุด -- สมุทรปราการ. อำเภอเมือง
บ้านห้องชุด -- สมุทรปราการ. อำเภอเมือง
การจัดการตลาด
ผู้บริโภค -- ทัศนคติ
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว 658.8 ท118ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1491690
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9894
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.