Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9888
Title: ภาพลักษณ์ด้านบุคลิกภาพของตราสินค้าธนาคารนครหลวงไทย จำกัด (มหาชน) ในมุมมองของลูกค้าอำเภอกระทุ่มแบน จังหวัดสมุทรสาคร = Perceived brand personality image of Siam City Bank Public Company Limited in Amphoe Kratum Baen, Samut Sakhon / กาญจนา งามสม
Authors: กาญจนา งามสม
Authors: กาญจนา งามสม
Keywords: ธนาคารนครหลวงไทย จำกัด (มหาชน);การสร้างชื่อตราผลิตภัณฑ์;ภาพลักษณ์บริษัท;ผู้บริโภค -- ทัศนคติ;ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว 658.827 ก232ภ
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1491683
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9888
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0953kns_tpg.pdf504.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0953kns_abs.pdf466.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0953kns_con.pdf448.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0953kns_ch1.pdf460.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0953kns_ch2.pdf508.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0953kns_ch3.pdf465.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0953kns_ch4.pdf763.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0953kns_ch5.pdf627.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0953kns_bib.pdf456.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0953kns_app.pdf594.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.