Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9868
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนุสรา อุดลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:07:39Z-
dc.date.available2014-09-17T08:07:39Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 น487คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1491552en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9868-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectบริษัท พิบูลย์คอนกรีตen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectลูกค้าen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าธุรกิจต่อส่วนประสมการตลาดของบริษัท พิบูลย์คอนกรีต จำกัด = Corporate - customer satisfaction towards marketing mix factors of Piboon Concrete Company Limited / นุสรา อุดลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1053nu_tpg.pdf513.72 kBAdobe PDFView/Open
mba1053nu_abs.pdf461.18 kBAdobe PDFView/Open
mba1053nu_con.pdf452.74 kBAdobe PDFView/Open
mba1053nu_ch1.pdf453.73 kBAdobe PDFView/Open
mba1053nu_ch2.pdf488.52 kBAdobe PDFView/Open
mba1053nu_ch3.pdf457.22 kBAdobe PDFView/Open
mba1053nu_ch4.pdf846.52 kBAdobe PDFView/Open
mba1053nu_ch5.pdf593.67 kBAdobe PDFView/Open
mba1053nu_bib.pdf445.63 kBAdobe PDFView/Open
mba1053nu_app.pdf635 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.