Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9843
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อพนักงานขายในการเลือกใช้บริการโรงแรมในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting sale representatives towards selecting hotels in Mueang Chiang Mai District / วิจิตร ชัยพฤกษ์เจริญ
Authors: วิจิตร ชัยพฤกษ์เจริญ
Authors: วิจิตร ชัยพฤกษ์เจริญ
Keywords: โรงแรม -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ;โรงแรม -- การตลาด;โรงแรม -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;พนักงานขาย
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ว323ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1491138
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9843
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0254wc_tpg.pdf511.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0254wc_abs.pdf449.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0254wc_con.pdf454.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0254wc_ch1.pdf451.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0254wc_ch2.pdf492.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0254wc_ch3.pdf453.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0254wc_ch4.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open
mba0254wc_ch5.pdf685.97 kBAdobe PDFView/Open
mba0254wc_bib.pdf439.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0254wc_app.pdf502.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.