Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9840
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชูพิทยา ประมูลผลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:07:26Z-
dc.date.available2014-09-17T08:07:26Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ช416คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1491116en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9840-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectร้านอาหาร -- เชียงใหม่en_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมการตลาดบริการของร้านอาหาร หัวลำโพงสเตชั่น จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service marketing mix of Hua Lum Pong Station Restaurant, Chiang Mai province / ชูพิทยา ประมูลผลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20354cpm_tpg.pdf509.72 kBAdobe PDFView/Open
mba20354cpm_abs.pdf451.71 kBAdobe PDFView/Open
mba20354cpm_con.pdf453.99 kBAdobe PDFView/Open
mba20354cpm_ch1.pdf458.61 kBAdobe PDFView/Open
mba20354cpm_ch2.pdf501.53 kBAdobe PDFView/Open
mba20354cpm_ch3.pdf455.43 kBAdobe PDFView/Open
mba20354cpm_ch4.pdf818.64 kBAdobe PDFView/Open
mba20354cpm_ch5.pdf636.06 kBAdobe PDFView/Open
mba20354cpm_bib.pdf444.11 kBAdobe PDFView/Open
mba20354cpm_app.pdf824.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.